• Zdhjęcie nagłówka - Fundacja

    Witamy na stronie FAIB Oferta Komercyjna.

    Naszą ofertę kierujemy dla klienta biznesowego, oraz dla klienta indywidualnego

     

  • Zdhjęcie nagłówka - Fundacja2

    Zapraszamy do wynajęcia komfortowej i kameralnej sali konferencyjnej, położonej w samym sercu Poznania znajdującej się w budynku "Głosu Wielkopolskiego".

     

  • Zdhjęcie nagłówka - Fundacja3

     

    Rozwijaj swoje umiejętności z naszą pomocą !!! Dzielimy się wiedzą z dziedziny IT, i nie tylko.  

     

Call Center

Usługi Call Center

Stały, a przede wszystkim zadowolony klient poleci Państwa firmę dwóm następnym. Dlatego proponujemy Przedsiębiorcom nasze usługi z zakresu call center. To bardzo dobra forma marketingu, dzięki wykorzystaniu której budują Państwo ze swoimi klientami relacje oparte na zaufaniu

Badania satysfakcji klienta

Systematyczne badanie satysfakcji Klientów dostarczy Państwu wielu przydatnych informacji o ich potrzebach i oczekiwaniach.
Dzięki takim badaniom:

  • można na bieżąco reagować na potrzeby swoich klientów, zanim oni odejdą do konkurencji;  
  • będą Państwo w stanie ocenić prace swoich podwładnych - od działu handlowego, po ekipę monterską.

Nasi wykwalifikowani pracownicy pomogą Państwu w doborze pytań oraz w stworzeniu odpowiednich  ankiet.

Ankiety „Tajemniczy Klient”

Pierwszy sposób ich realizacji to wywiad odbywający się droga telefoniczną.  Ankieter zadzwoni do Państwa firmy i porozmawia telefonicznie z pracownikiem np. działu handlowego, według wcześniej przygotowanego skryptu.

Drugą metodą wykonania tego typu badań jest wizyta wcześniej odpowiednio przeszkolonego ankietera w Państwa placówce.

Badania „tajemniczego klienta” pozwolą  kompleksowo i efektywnie ocenić jakość obsługi Klientów firm z branży handlowej i usługowej.

Umawianie spotkań

Kluczowym warunkiem osiągania dobrych wyników sprzedażowych, jest częste spotykanie się z potencjalnymi klientami.  Nasi specjaliści mogą dla działu handlowego Państwa firmy umówić spotkanie w dowolnym miejscu . Po umówieniu spotkania wyślemy Państwu mailem potwierdzenie jego szczegółów.

Windykacja należności

Niedotrzymywanie terminów płatności to problem wielu wierzycieli. Warto zadbać o płynność finansową Państwa firmy. Oferujemy usługi w zakresie:

  • miękkiej windykacji telefonicznej;
  • monitoringu płatności;
  • wysyłania pism wzywających do zapłaty.